top of page
Search
  • EvelineC

LOGO!



Hoera, mijn prachtige logo is af! Na een lang proces, met veel geduld aan de kant van Rie van riedesign.nl (ga eens kijken, ze maakt mooie dingen!) die mijn logo heeft ontworpen, is mijn logo een feit. En het combineert voor mij eigenlijk alles waar ik voor sta en wat ik met Metanoia Coaching wil uitdragen.

De cirkel staat voor een proces, een transformatie en ook voor een open einde. De cirkel met meer lijnen laat zien dat het niet gaat om af zijn of volmaken, maar dat het proces van coaching (of van het leven zelf) doorgaand is, meer als een spiraal. De open eindes van het proces worden ook zichtbaar in de cirkel die niet af is; er zitten gaten in waar het woord Metanoia erdoor komt. De letters van het woord Metanoia zijn krachtig en tegelijk speels, en als je goed kijkt, zie je er een kruis in dat verwijst naar God en Zijn oneindige liefde. De gekleurde aquarel vlek symboliseert beweging, creativiteit, speelsheid en proberen; het hoeft niet perfect te zijn, of af. En de blauwe kleur tenslotte is de kleur van de lucht en de zee. Deze kleur staat voor rust en vrede en ook voor de geest, intelligentie en verstand.

Binnen en door Metanoia Coaching wil ik op een speelse en creatieve manier, met inzet van de hele mens (hoofd, hart en handen) met de ander op zoek op zoek naar dragende krachten (hulpbronnen), doorgaande lijnen en open einden in haar/zijn leven. Dit doe ik door een stukje op te lopen met die ander in de reis van zijn/haar leven, door te delen, te volgen, te gidsen. En in dat proces ontstaat dan verandering, wordt het perspectief (weer) zichtbaar en komt er rust en vrede.

Verlang je daar ook naar? Ben je ook op zoek, maar vind je het nog lastig om de weg te vinden? Neem gerust eens vrijblijvend contact met me op, wie weet opent dat de deur die uiteindelijk naar jouw perspectief leidt! Weet je welkom!


Eveline

Neem contact met me op via de Contactpagina (zie bovenaan deze pagina)

55 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page