top of page
Search
  • EvelineC

Hoe hoog wil jij groeien?



Ik hou van bomen! Ik vind ze prachtig, ontzagwekkend en tegelijk zo geruststellend.

Al die verschillende soorten bomen en toch allemaal zo hetzelfde, allemaal boom. Er zijn rechte, dunne, kromme, dikke, kleine, kronkelige, ronde, grote bomen; witte, bruine, groene en alle combinaties van die kleuren. Ze hebben naalden, ronde of puntige blaadjes, met een gigantische variatie aan vruchten en bloesem. En toch zijn ze allemaal boom, met hun eigen schoonheid. Wat een mooie vergelijking met ons mensen, vind je niet? Wat voor soort boom ben jij? Groot en sterk met mooie bloesem, of misschien meer kronkelig, dun of met prikkerige naalden?





Ooit heb ik me laten vertellen dat een boom zo hoog groeit als hij diep gaat. Des te dieper de boom kan wortelen en gronden, des te hoger kan hij reiken en groeien.

Hoe hoog groei jij?


Wil jij hoger reiken, verder groeien, maar loop je vast? Neem eens contact met me op voor een gesprek over hoe ik je verder kan helpen, of kijk op www.metanoiacoaching.nl


(foto's met dank aan unsplash.com en mijn eigen camera)


42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page