top of page
Search
  • EvelineC

Jubeljaar (en leuke actie!)

2021 wordt voor mij een bijzonder jaar. Dit weekend word ik nl. 49; na 7x7 jaar wordt 2021 daarmee voor mij een Jubeljaar! Het Jubeljaar komt uit de bijbel, net als het sabbatsjaar. In navolging van de Schepper, die rustte na 6 dagen, mocht de hele schepping ook rusten, na 6 jaar; er werd niet gezaaid en geoogst, het land bleef braak. Mens en dier, arm en rijk, mocht genieten van alles wat vanzelf groeide, zonder investering en zonder werk. En God beloofde zegen en genoeg, voor iedereen.

Maar daar bleef het niet bij! Na 7x7 jaar werd het 50e jaar wel een heel speciaal jaar. Niet zaaien en oogsten, niet zwoegen en investeren, niet vermeerderen en woekeren, maar teruggeven en ontvangen, thuiskomen en samen, vrijheid en loslaten, rusten en delen. Het Jubeljaar was het jaar van terug naar je geboorterecht en delen van je overvloed. Een nieuw begin werd weer mogelijk. Wat een zegen om niet altijd door te hoeven ploeteren, niet altijd te hoeven zaaien en oogsten. Dit weekend ga ik mijn 50e jaar in en ik wil daar graag een Jubeljaar van maken! Ik zie uit naar genieten van wat vanzelf groeit, naar de zegen van genoeg, naar terugkeer en thuiskomen, naar rust en shalom.

In 7 thema’s reis ik door dit Jubeljaar en door middel van blogs neem ik je mee op die reis en mijn ontdekkingen. Verlang jij ook naar rust, naar genoeg, naar vrijheid en misschien wel een nieuw begin? Laat je meenemen! Ik ben benieuwd naar jouw vergezichten, dus maak me deelgenoot van je avonturen, dan gaan we samen op weg!


Wordt 2021 ook jouw Jubeljaar?

Of zit je nog vol met vragen en chaos in je hoofd, weet je niet welke kant je op moet en ben je eigenlijk wel de hele tijd aan het ploeteren en zwoegen? Misschien is het tijd om het roer om te gooien en te gaan leven vanuit de overvloed van genoeg! Wil je eens sparren met iemand over hoe je daar nu een begin mee kunt maken? Of heb je een vraag waar je eens met iemand over door wilt praten?


Maak dan gebruik van mijn verjaardagscadeau aan jou!

Deze maand kun je gebruik maken van de actie ’50voor50’, mijn cadeautje voor jou, speciaal omdat ik mijn 50e jaar in ga. In 50 minuten ga ik met jou in een gesprek via Zoom de diepte in en help ik je een volgende stap zetten, en dat voor slechts €50. Dus ben jij of ken jij iemand die toe is aan een volgende stap, die even iemand nodig heeft om op weg te gaan, neem dan gerust contact met me op, o.v.v. ‘50voor50’.


Maak jij van 2021 ook jouw Jubeljaar?


Warme groet,

Eveline


PS - foto's komen van unsplash.com, een website waar getalenteerde fotografen van over de hele wereld hun werk ter beschikking stellen van anderen. Photos by Seyedeh Hamideh Kazemi, Seyedeh Hamideh Kazemi en Matthew Sleeper on Unsplash. Thank you!

100 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page